Berita

Siapakah Alien?

Tema ‘alien’ atau makhluk asing menjadi well loved sama ada dalam filem-filem mahupun fiksyen.Kini gelombang media The Elite semakin memutarkan thought kiamat atau kemusnahan Bumi.Apakah kaitannya dengan isu ‘alien’?Adakah tiba seorang penyelamat yang dinanti-nantikan itu?

Ini adalah Jigsclue #12 di bawah codename ‘Alien’

‘Dengar’ baik-baik.

-M.O

Pada Julai 1947,seorang petani di sebuah ladang di Roswell telah mendengar satu dentuman misteri betul-betul dibelakang rumahnya.Petani bergegas membuka pintu.

Malam itu hujan renyai-renyai.

Petani itu keluar dan berjalan perlahan-lahan.Dia memandang ke hadapan.Alangkah terkejutnya dia apabila melihat satu bangkai pesawat aneh yang besar dihadapannya.

Ketika dia mahu mara lebih jauh lagi,tiba-tiba bahunya dipegang orang.Petani itu menoleh,anehnya…seorang lelaki berpakaian seperti seorang pegawai tentera kini berada dihadapannya.

“Balik ke rumah awak.Lupakan hal ini.Kawasan ini sudah diwartakan kawasan larangan sekarang.Ingat,jangan ceritakan pada sesiapa”

Petani itu melihat keadaan sekeliling.Alangkah terperanjatnya dia apabila melihat kawasan itu sudah dibanjiri konvoi-konvoi tentera.Petani itu pun berjalan pulang ke rumahnya,meninggalkan seribu tanda tanya.Tiba-tiba dia terlihat satu objek aneh yang agak bersinar di atas tanah.Dia pun mengambilnya.

Objek itu adalah kepingan logam yang ringan.Namun di atas permukaannya terdapat corak-corak aneh.Seperti plot satu bandar besar.Bangunan-bangunan dan jalan-jalan yang berselirat.

Pada tahun 1948,transistor dicipta.

Malam itu

langit cerah dihiasi bintang

Truman mengeluh perlahan

di manakah Pleiades

di manakah gugusan Reticuluum

dia mencongak bintang

di dada jendela

segalanya back engineering

Skull & Bones pada singgahsana Hitler

bagaikan rahmat pada Mr. President

Einstein dan Neumann ingin tahu

adakah Tesla kehabisan thought?

Dana dan modal bukanlah alasan

jika mahu memilikinya

apa jua mahunya Aleister Crowley

bukankah Rockefeller dan Rothschild sedia membantu?

Di Roswell

para petani tunduk membisu

soldadu ada di mana-mana

sedangkan kebenaran jauh

berada di seberang sana

bukankah dari cebisan

Sky-Station itu

mereka membina

Silicon Valley?

Namanya ialah Benda Terbang Yang Tidak Dikenali.Bahasa Inggerisnya Unidentified Flying Object atau ringkasnya UFO.Bila bercakap tentang UFO,tidak boleh tidak perkataan ‘alien’ atau makhluk asing pasti dikaitkan sama.Soalannya sekarang,siapakah sebenarnya ‘alien’ itu?

Adakah ‘alien’ ini benar-benar datang dari planet lain,galaksi yang lain?Mengapa mereka digambarkan lebih bijak dari manusia dan memiliki teknologi yang amat hebat?Benda-benda aneh yang terbang di langit kerapkali menjadi perhatian manusia.Pada zaman moden cerita tentang UFO ini bermula dengan kisah seorang usahawan Amerika, Kenneth Arnold.Pada 24 Jun 1947 ketika memandu pesawat peribadinya berdekatan Gunung Rainier, Washington,dia telah ternampak sembilan objek terbang bersinar melintasi Gunung Rainier menuju Gunung Adams dengan “kecepatan yang luar biasa”.

Dia bercerita kepada seorang wartawan akhbar bahawa benda itu bergerak dengan kecepatan 1600km/jam.Arnold kemudiannya mengatakan bahawa mereka “terbang seperti piring jika dilemparkan melintasi air” dan dia juga mengatakan bahawa mereka “pipih seperti pai”, “berbentuk seperti piring”, dan “berbentuk seperti bulan sabit, lonjong di depan dan cembung di belakang, … mereka kelihatan seperti cakera pipih yang besar” (namun kemudian digambarkan berbentuk seperti sabit). Laporan Arnold tersebut membuat masyarakat dan media masa tertarik perhatian sehingga munculah istilah ‘Piring Terbang’ (flying saucer).Pada Julai tahun yang sama,terjadilah Peristiwa Roswell yang terkenal itu menjadikan UFO lebih fenomena.

Sebenarnya situasi sebegini sudah muncul jauh sebelum tahun 1947 seperti kejadian di Nuremberg pada 14 April 1561.Ketika itu penduduk melihat langit dipenuhi cakera-cakera bercahaya.Beberapa anekdot lain juga melaporkan hal yang sama.Tetapi di sini bukanlah hendak menghuraikan berkenaan UFO.Ini tidak penting.Di sini kita ingin tahu siapakah di sebalik UFO iaitu apa yang dinamakan sebagai ‘alien’ tadi.

‘Alien’ dan ‘UFO’ well loved amnya selepas peristiwa Kenneth Arnold dan Roswell.Kedua-duanya berlaku pada tahun 1947.Peliknya,selepas peristiwa itu beratus-ratus laporan tentang penyaksian UFO telah diterima di seluruh Amerika.Kemudian pihak media,penulis buku,filem dan pelbagai lagi standard mula menggembar-gemburkan kehadiran makhluk asing.Kemudian kes UFO dan makhluk asing menjadi tema yang well loved dalam Teori Konspirasi.Antara yang well loved ialah siri televisyen X-File.Di dalam siri ini,Kerajaan Amerika digambarkan mempunyai hubungan sulit dengan makhluk luar bumi dan kerap menutup penglibatan mereka dengan fenomena UFO.

Benarkah terdapat makhluk luar bumi?

Kami akan beritahu anda sebentar lagi siapakah sebenarnya makhluk pintar dan cerdas ini,sebagaiman yang ingin ‘shadow government’ mahukan kita semua mempercayainya.

Propaganda.

Propaganda yang menjenamakan semula makhluk-makhluk JIN & SYAITAN kepada makhluk pintar dan cerdas dari luar angkasa.JIka di alam Melayu kita dimomokkan dengan rupa jin yang hodoh dan menggerutu dalam kisah-kisah rasukan dan gangguan jin.Di Amerika tiada bezanya,modus operandinya sama.Cuma yang membezakan dan mengelirukan ialah istilah-istilah saintifik yang digunakan.Hallucination,abduction,space travel,implant,mutilation dan pelbagai lagi adalah angkara makhluk yang sama.Makhluk yang juga banyak menculik dan menghilangkan kanak-kanak di dalam pengalaman orang-orang Melayu.Bezanya di Amerika,terdapat campur tangan manusia.

Apa kaitan kerajaan Amerika dengan semua ini?

Kerajaan Amerika,yang semua kita ketahui dikuasai oleh tangan-tangan tersembunyi,atau kita panggil The Hidden Hand,Illuminati,Freemason,konspirasi Yahudi atau apa sahaja adalah mengadakan kerjasama sulit dengan propaganda ini.Pertukarannya adalah teknologi.

Jin adalah makhluk mukallaf.Maksudnya mereka juga dipertanggungjawabkan kehidupan di dunia.Mereka juga mendapat balasan syurga dan neraka.Sebab itu ada Jin Islam dan Jin Kafir.Jika sudah kategori mukallaf seperti manusia,maka pada masa yang sama,mereka juga memiliki fikiran untuk berkembang maju seperti manusia.Jadi siapakah perantara antara makhluk Jin dan manusia dalam konspirasi yang dasyat ini?

Dajjal dan para penyembah Iblis.

Dajjal adalah manusia pintar yang termasuk antara makhluk yang ditangguhkan ajalnya,sebab itu tiada seorang nabi pun diutuskan melainkan dia akan mengingatkan kaumnya akan bahaya fitnah Dajjal.Dajjal juga mempunyai teknologinya sendiri hasil pembelajarannya yang lama,disamping itu dia tahu kewujudan para jin ini yang hidup lebih dahulu dan lama dari manusia.

Untuk balasannya Kerajaan Amerika atau ‘shadow government’ perlu melakukan tugas khas.Apakah tugas itu?Tugas itu adalah kerja-kerja mempromosikan ‘alien’ sebagai makhluk luar angkasa yang pintar dan cerdas.Untuk apa?

Pertamanya adalah untuk menimbulkan panik dan ketakutan awam.

Keduanya untuk propaganda susulan.Iaitu ‘upgrade’ imej ‘alien’ kepada para dewa atau Tuhan yang kononnya pernah singgah dan menguasai Bumi.Kini para dewa ini akan kembali dan kita mesti meraikannya (ingat kemunculan Dajjal?).Istilah well loved yang sering digunakan ialah Annunaki (Annunaki adalah salah satu dewa Sumeria)

Ketiganya untuk membiasakan manusia dan menjadikan para jin dan syaitan ini idola atau penyelamat bagi manusia.Para jin yang asalnya hodoh ini rupa-rupanya adalah makhluk pintar yang memiliki teknologi canggih seperti UFO kononnya.

Dari premis di atas,para Elit telah mengeksploitasikannya sebagai salah satu cara mengelirukan fikiran awam.Contohnya kewujudan pergerakan Raelian yang menyembah ‘alien’ ini.Mereka juga memiliki kitab suci sendiri iaitu Urantia Book yang ditulis oleh nabi makhluk asing itu.Para cendekiawan juga diupah untuk menulis tentang Annunaki atau ‘ancient astronauts’ yang kononnya merupakan para dewa-dewi sembahan manusia pada masa dahulu yang ‘hilang’ kini kembali untuk menguasai bumi.

Kita akan tahu siapakah dalang disebalik semua ini apabila mengkaji dengan lebih jauh.Lambang burung berkepala dua itu adalah lambang khas pertubuhan Dajjal.Freemason adalah organisasi yang biasa menggunakan lambang ini.Begitu juga lambang helang.Lambang helang pada mohor Amerika adalah helang yang sama pada logo Nazi.Salah satu bacaan yang agak baik ialah The Nazi Hydra In America.

Ular adalah lambang kultus-kultus penyembah Iblis.Segitiga adalah lambang khas kultus sihir dan juga materialis.Semua puak ‘alien’ menggunakan kombinasi lambang-lambang ini.Anehkan?Mereka dari ‘tuan’ yang sama.

Cuba lihat salah satu tulisan ‘alien’ yang sempat direkodkan.

Sesiapa yang sudah biasa dengan kod rahsia atau bidang kriptografi pasti sudah dapat mengecam jenis tulisan ini.Ini adalah kod yang biasa digunakan oleh para Mason sehingga dilabel sebagai Mason Code.Sudah terang lagi bersuluh.

Seperkara lagi,teori yang mengatakan mereka adalah tentera-tentera Dajjal dari golongan manusia yang diculik terutama di Segitiga Bermuda juga boleh difikirkan (Muhammad Isa Daud).Pakaian dan sarung kulit boleh dicipta dengan mudah seperti yang ditonton dalam filem-filem Holywood.

Sebagai tambahan,ular adalah salah satu jelmaan yang paling kerap dan paling mudah bagi jin.Maksudnya jin mudah untuk muncul dalam dimensi manusia dalam bentuk ular.Cicak pula adalah lambang pengkhianat.Teliti kisah Nabi bersembunyi di dalam gua dari kejaran kaum musyrik.Dan apa rahsia sabda nabi yang mensunatkan bunuh cicak?

Riwayat dari Ummu Syarik:”Sesungguhnya nabi

s.a.w menyuruhnya membunuh cicak”

Riwayat dari Amir Bin Saad dari ayahnya:

“Sesungguhnya nabi s.a.w menyuruh membunuh cicak dan menamakannya sebagai Fuwaisiqah”

Riwayat dari Abi Hurairah dari nabi s.a.w:

“sesiapa yang membunuh cicak dengan sekali pukulan dituliskan baginya 100 kebajikan,dan

membunuhnya dengan 2 kali pukulan dituliskan baginya kebajikan kurang dari yang pertama,dan membunuhnya dengan 3 pukulan,kebajikannya kurang dari yang kedua”

Ibnu Kathir meriwayatkan dalam kitabnya

“Al-Bidayah Wa Nihayah” bahawa nabi menyuruh

membunuh cicak kerana semasa nabi Ibrahim Alaihissalam dibakar semua binatang cuba utk memadamkan api,sedangkan cicak menghembus utk memarakkan lagi api.

“The Lizard Race”

JIka anda memahami semua maksud ini,anda akan tidak lagi hairan dengan aksi-aksi mereka seterusnya.

Related Articles

Komen Korang ? :

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

5 + 1 =

Register To Receive Sukatilah Newsletter

First name:
Email:


Your information is kept 100% private

Want to put this form on your website?
GrabThatLead Autoresponder
Holler Box
Close
Close