Berita

Jin Berhubungan Seks Dengan Manusia Mungkinkah?

Dewasa ini. sering kita dengar seseorang melakukan perkahwinan hingga terjadinya hubungan seks dengan bangsa jin. Tetapi ,adakah anda percaya atau menyakini bahawa hal tersebut tidak mungkin terjadi, sebab bila kita berfikir secara rasional bagaimana boleh dua makhluk yang berbeza dapat berhubungan. Manusia merupakan makhluk yang berasal dari bumi atau tanah, sedangkan jin merupakan makhluk yang tercipta dari api.

Sebetulnya jin terbahagi pada dua jenis yakni jin kafir dan jin islam. Jin islam adalah jin yang hidup di alam jin, dan menjalankan tugas dan kewajiban dari Tuhan. Sedangkan jin kafir merupakan jin pembangkang dan kadang kala sering menampakkan diri di alam manusia.

Jin kafir ini selalu mendatangi manusia dengan cara menyerupai roh orang-orang yang telah mati. Jin jenis ini kadang memiliki ilmu yang cukup tinggi dan akhirnya dapat berinteraksi dengan manusia, hingga melakukan hubungan seks dengan manusia.

Hasil hubungan seks antara manusia dan jin ini adalah sebuah keturunan yang akan menjadi golongan makhluk jin atau sering disebut anak jin. Hal ini dapat difahami secara logik, sebab bagaimana mungkin dapat menghasilkan anak manusia.

Menurut beberapa orang, seseorang yang berkahwin dengan jin dapat memiliki puluhan anak jin. Anak jin ini akan tubuh besar layaknya manusia dalam lingkungan alam jin. Sehingga manusia pada umumnya tidak dapat melihat wujud dari anak tersebut, tetapi mereka akan mengetahui ciri-ciri kehamilan pada wanita yang menikah dengan lelaki  jin, seperti perut buncit.

Kebanyakan masyarakat menganggap melakukan hubungan seks dengan jin merupakan tindakan menyimpang. Meskipun hubungan dapat dilakukan oleh manusia dengan jin kafir yang menjelma seperti manusia biasa dan cenderung memiliki ilmu yang cukup tinggi.

Sehingga manusia tersebut dengan mudah dapat diperdaya oleh segala kekuatan dan sihir yang dimiliki oleh jin. Meskipun berhubungan badan antara manusia dan jin boleh terjadi, tetapi hal tersebut tidak dapat percayai.

Hasil carian Google :

Tags

Related Articles

Komen Korang ? :

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

+ 33 = 36

Register To Receive Sukatilah Newsletter

First name:
Email:


Your information is kept 100% private

Want to put this form on your website?
GrabThatLead Autoresponder
Holler Box
Close
Close