Remy kini mengaku Tiz Zakiah Kekasihnya

Remy Ishak yang kini berusia 29 tahun, mengakui kini dia sedang bercinta dengan pelakon, Tiz Zaqyah, usia yang masih muda, 22 tahun. 7 tahun perbezaan merupakan satu jurang besar yang ketara. Tapi usia itu buta, cinta itu pun buta. hehe. Dalam satu kenyataan di mStar baru-baru ni, Remy tak mo kecoh-kecoh soal hubungannya denga Tiz, tapi adalah semata-mata untuk menjaga hubungan baik mereka berdua.

Tiz dan Remy

“Sekarang, saya sedang berpacaran dengan Tiz. Saya tak mahu kecoh kerana kami masih lagi di tahap berkenalan dengan lebih rapat. Lagipun, kami tidak mahu orang luar mengharapkan sesuatu dan di penghujungnya jodoh kami tidak panjang. Lainlah kalau dah nak kahwin, semestinya saya akan beritahu kepada semua. Bagaimanapun, bagi yang tahu tentang hubungan kami, tahulah, saya tak kisah,” katanya.

Hasil carian Google :

Komen Korang ? :

Leave a Reply

Copyright © 2011 Sukati lah ! · All rights reserved ·
Powered by WordPress